کد اقتصادی No Further a Mystery

Wiki Article

میگه اشتباهه ولی باشماره تلفنم که وارد میشم.مینویسه کاربر مهمان.به کارگزاری همه زنگ میزنم کسی پاسخگو نیست.

برو قسمت پلکان وارد پلکان شو اگرهم رمزش یادت نیست بزن فراموشی رمز عبور کد ملی و شماره ای که قبلا ثبت کردی وارد کن بعد از اینکه رمز جدید گذاشتی و وارد شدی میتونی ایمیلت رو از اونجا تغییر بعدش نام کاربری و پسورد ورودی رو درخواست بده برات ایمیل کنن از اونجا هم نشد زنگ بزن پشتیبانی بگو ارسال کنن برات مهم تغییر ایمیله که اینجوری میتونی انجامش بدی اگر این هم نشد باید حضوری بری به یکی از شعب کارگزاری

ثبت انواع شرکت ثبت شرکت با مسئولیت محدود ثبت شرکت سهامی خاص ثبت شرکت سهامی عام ثبت شرکت تضامنی ثبت شرکت تعاونی ثبت موسسه تغییرات شرکتها ثبت تغییرات شرکت تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت ها

/ پاسخ سلام. همان طور که در متن به آن اشاره شده است برای دریافت کد بورسی باید به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید.

/ پاسخ با سلام. توصیه می کنم با پشتیبانی کارگزاری مفید تماس بگیرید.

بعد از بررسی پرونده، پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص /  رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی ایرادی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید.

در مراحل بعدی اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را به صورت کامل وارد نموده و ثبت نام خود را در سجام تکمیل کنید.

/ پاسخ سلام من کد بورسی برآم آومد ولی مهمان برام میاد توی ایزی تریدر و نمیتونم وجه واریز کنم

اکثرا این مشکل رو دارن که یا کد بورسی اومده براشون و یوزر پس نیومده و یا اینکه کلا کد بورسی هم ارسال نشده، و فکر میکنم همه دنبال این هستن که چقدر زمان میبره تا یوزر پس ارسال بشه!!!

ارائه مدارک در قدم بعدی ضمن در دست داشتن مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت و صدور قرارداد آنلاین، اقدام به مراجعه حضوری به هر یک از شعب مفید و تکمیل مراحل ثبت نام فرمایید.

میشه جواب بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

/ پاسخ سلام من برای ثبت نام مفید در مرحله اول شماره گوشیمو وارد میکنم میگه شماره قبلا واره شده. میشه بگید چیکار کنم

/ پاسخ من کد بورسی برام اومده، ولی یوزر و پسورد نیومده. چون با یه ایمیل برای همه اعضای خانواده ثبتنام انجام اخذ شماره اقتصادی دادم.

/ پاسخ سلام برای من کد بورسی آمده ولی هنوز کاربر میهمان محسوب میشوم باید چکار کنم

Report this wiki page