Examine This Report on شرایط ثبت شرکت

Wiki Article

نکته مهم: از ابتدای سال ۱۳۹۸ دیگر نیازی به ارسال کپی برابر اصل مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی شرکاء شرکت، سهامداران و بازرسین شرکت (اعم از شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود، تعاونی، تضامنی و غیره) و همچنین نیازی به ارسال گواهی عدم سوء پیشینه کیفری به اداره ثبت شرکتها وجود ندارد.

با عنایت به اینکه خوانده فوق الاشعار، رقبه مورد ترافع را با کلیه متعلقات آن، مستند به تصویر مصدق مبایعه نامه عادی به شماره ... مورخ ... به موکل، در ازاء ثمن به مبلغ ... ریال می فروشد و مبلغ ...

به عرض می رساند اینجانب خودرو ... خود را به شماره پلاک ... در تاریخ ... به عنوان امانت به مشتکی عنه می سپارم اما وقتی در تاریخ مقرر از مشتکی عنه درخواست استرداد خودرو ی امانی را نمودم ایشان از استرداد خودروی مذکور سر باز زدند اینجانب برای پس گرفتن مال امانی اظهار نامه ای در تاریخ .

مراحل ثبت شرکت اینترنتی

اداره کل استان: در این قسمت باید اطلاعات اداره کل استانی که قرار است شرکت در آنجا ثبت شود را وارد کنید برای مثال اگر قرار است که شرکت شما در استان تهران به ثبت برسد باید از منوی کشویی ک در این قسمت قرار دارد گزینه اول check here یعنی “اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران” را انتخاب کنید.

بیمه شخص ثالث زمانی به راننده مقصر تعلق میگیرد که راننده دارای گواهینامه معتبر و مرتبط با وسیله نقلیه باشد٬ در غیر این صورت بیمه به وی تعلق نمیگیرد.

بسمه تعالی دادستان محترم دادرسی عمومی و انقلاب شهرستان ....(نام شهرستان یا ناحیه محل وقوع بزه یا محل اقامت یا اختفاءمتهم)

نام get more info متقاضی: در این قسمت باید نام شخص متقاضی ثبت شرکت وارد شود.

(اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید).

راهنمای ثبت شرکت

برای نمونه دادخواست های بیشتر اینجا کلیک کنید و برای دانلود نمونه دادخواست مربوطه بر روی دانلود کلیک کنید.

دانلود نمونه شکواییه صاحب طلا فروشی به جهت فروش سکه و طلای تقلبی به او

احتراماً اینجانب ...... با کدملی .........به استحضار می رساند :

با توجه به شماره پیگیری‌ای که در اختیار دارین باید مجدداً به سامانه اداره ثبت شرکتها مراجعه کنین تا متوجه بشین که کارتون در چه مرحله‌ای هست

Report this wiki page